jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Rabu, 24 Oktober 2012

Qalisha Dah Pandai Baca Buku!!!

dah baca tajuk tu?? maknanya tipuuuuuuuu jer.. kihkihkih... gurauan semata2.. Qalisha belum pandai la acik-acik semua..



ini lah first time nampak Qalisha khusyuk tengok buku, lama jugak tau.. sebab biasanya, asalkan dia nampak jer makhluk yang bernama kertas mesti dia akan ngappp... pastu mulalah termuntah-muntah...


korang tahu buku apa Qalisha telek2 tu?? Majalah Rasa tau.. hehe.. dalam gambar tu, peserta tengah duk masak.. mungkin dia pon ada cita2 nak jadi tukang masak gak kot... ke dia duk pikir, "kalaulah aku boleh masuk pertandingan masak tu jugak"... ekeke..

6 ulasan:

Mieya Atiera berkata...

Comelnyee. reti baca ke tu? hihi

Ayu berkata...

Qalisha xreti lagi la acik... hehe

maszull berkata...

assalamualaikum ayu...comelnya pandai tengok buka yer... buku masakan pula tu besok beso boleh jadi chef la...:)

Ayu berkata...

waalaikummussalam.. itulah, khusyuk sngt kalau buku pasal masakan...hehe..

pha is berkata...

dia seronok tengok gambar kot.. hehehe

Ayu berkata...

pha is.. itulah, dlm banyak2 gambar, gambar tu yg dia tertarik... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...