jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Jumaat, 20 Julai 2012

ESOK PUASA...YEY..

tajuk cam kanak2 ribena..huhu...salam malam semua, wah, tahu tak satu perkara penting, haaa semua jin2 yang degil tu dah diikat oleh ALLAH supaya kita dapat beribadat dengan sempurna dan tanpa pengacau paling kejam...hmmm...saya pernah dengar baru2 ni ayat "sebaik2 jin adalah sejahat2 manusia" ....seramkan...

korang dah plan ke nak sahur apa dinihari nanti?? saya belum tahu lagi ni.. tengok la apa yg en. suami bawa balik..ikan ke udang ke..hentam jelah masak apa pon.. kami sahur berdua jer.. saya xkisah makan apa pon, selera jer..nasi goreng saya okey je,  telur mato kobau pon on jg..tapiiii.... en. suami sama sekali xboleh..dia cerewet sikit...hihi...fening I tau...

okey, apa2 pon selamat berpuasa utk kawan2 blogger kesayangan saya... harapan saya bulan puasa ni, saya boleh memperbanyakkan sebanyak mungkin ibadat dan pahala di bulan barakah ni...eh, malam ni dah start tarawikh kan..hmm sedih lor, saya xdapat gi surau atau masjid..sbb ada baby kecil lg... kalau duk kat kampung okey je, boleh gi, sbb surau depan rumah..10 langkah dah sampai..

sampai sini je dulu..bye alls..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...