jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Rabu, 21 November 2012

Tempahan Durian Crepe

Selamat pagi... di pagi yang indah ni, mailah kita menatap gambar durian crepe.. hehe.. sedapnyaaa.. sape nak oder call Ayu, 019-2993334..



tempahan dari my kastemer.. semua kastemer yang tak pernah berjumpa.. semua pening cari alamat rumah saya.. huhu.. seeloknya google dulu alamat saya, senang sikit cari.. hihi..


thanks you all.. nanti oder lagi


yang ni model sesat dan menyebok suruh snap disamping durian crepe for mak sedara, pak sedara, abah dan atuk.. diorang tak cukup lak.. kena buat lagi ler harini gayanya..


pucatla pulak warnanya kat sini. tak kena lighting elok2.. warna sebenarnya kuning sikit..


besarkan my crepe?? buka mulut besar2 baru leh ngap..





4 ulasan:

Nurul Aini berkata...

selalu baca orang makan durian crepe ni..durian crepe ni apa kak, macam mana ye..hehe.

JaSSNaNi berkata...

sedapnya DC...
selamat berbisnes ye.. moga terus maju.. :)

Ayu berkata...

DC ni, kulit luarnya mcm lempeng tp diperbuat dari 4 jenis tepung, nipis je kulitnya.. isi dalam diletak fresh cream yg rasanya cam aiskrim, pastu letas isi durian.. sedap makan sejuk2..

Ayu berkata...

jassnani.. terima kasih.. aminnnn.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...