jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Jumaat, 2 November 2012

Ibu, abang tak nak menari!!!

Balik jer sekolah isnin baru2 ni, terus haiqal (anak sulongku) membebel cakap cikgu suruh menari... dia cakap tak nak lah ibu, malu.. uishhh, garu kepala jugak ibu di buatnya.. takkan nak call cikgu, pastu cakap "cikgu, jangan bagi anak saya menari, dia malu".. hehe.. tak logikkan? kita hantar anak ke sekolah nak membina keyakinan dia.. bila Ayu tanya haiqal macam mana cara cikgu suruh menari tu, dia pon tunjuklah.. lenggok kiri, lenggok kanan, pastu tunduk ke depan, macam boria tu.. (hihi, gelihati pulak menengoknya)...
hmmm, buat je lah bang, mungkin untuk persembahan masa penyampaian hadiah akhir tahun nanti le tu...




gambar ni masa konvokesyen prasekolah untuk daerah Petaling Utama.. berlansung di SJKC YUK CHAI kat Taman Megah, pj...rabu baru2 ni.. sian haiqal gi dengan abah jer.. ibu dan adik tak dapat pergi... dah pesan kat abahnya, tangkap gambar tu banyak2, tengok2 sekeping jer.. huh geram dibuatnya.. abah pemalu sangat.. huhu..

5 ulasan:

aimaniman berkata...

dofollow sini

alahai 'abang' malu ek... ensem abang pakai jubah..

Ayu berkata...

malu le sangat, kat umah, tiap2 hari duk berjogetnya..tiru michael jackson, wonder girl.. huhu

Mieya Atiera berkata...

Comelnya abang. hehe

Ayu berkata...

tenkiu.. comel dan nakal jg nih mieya..

Khalilah MNor berkata...

tahniah abg... :)anak lelaki mmg segan la kot... anak buah perempuan 4taun ritu tergedik2 mcm anak patung tgok persembahan kat sekolah mama dia. Tak tau la cemana kalau dia yg duk atas. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...