jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Selasa, 10 Julai 2012

CORET-CORET..

salam pagi semua... harini baru berkesempatan nak taip ayat2 'sebiji dua'..hehe... malam td pon ada buka blog tp duk menggoogle sana menggoogle sini, cari apa yg patut...nak masukkan entry resepi pon xsempat lg...td baru je tukar bacground, ambik kat SINI... tapi yg tukang bagi link ni, si cantik ni... thanks ye..

dah tukar background pon pink jugak, hehe... sebenarnya saya xsuka pink sblm ni dari zaman2 sklh rendah lg, tp sejak mengandungkan baby girl tahun lepas sampai baby dah pon keluar sekarang, ha sejak tu lah saya tergilakan MERAH JAMBU ni... dah duk bercerita pasal mengandung ni, nk tanya sikit, ada x ibu2 kat sini mengalami perasaan yg sama dengan saya..mcm ni... setiap kali saya mengandung, saya akan mempunyai naluri yg kuat pd jantina baby..contoh masa mengandung anak pertama, saya asyik duk fikir nama anak lelaki, asyik cari baju baby lelaki..bila lahir memang lelaki...dan bila mengandung yg kedua, saya asyik fikir nama baby girl, asyik cari baju girl yg pink2 je...dan lahir mmg girl, tp masa scan doktor cina tu xboleh nampak jelas jantina dia, saya kata baby saya girl tu doktor...hehe..doktor seyum je...

ok lah, sampai sini dulu ye, nk kena 'BERASAPKAN' dapur dulu...haha...kalau ada ibu2 yg nk komen, silakan..sama2 kongsi pendapat...k bye..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...