jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Sabtu, 21 Julai 2012

QALISHA DAH TUMBUH GIGI

salam petang semua...wah, hari pertama puasa memang mencabar perut kan... hihi...haihh, petang ni nak masak apa ye...lauk2 mentah dah beli, kelapa dah ado...pikir time masuk dapur karang lah...huhu..

nak cerita, malam tadi masa tengah gurau2 dengan baby qalisha, tengoklah kat gusi dia, dah nampak gigi, sikitttt je baru keluar...adoiii....habis lah, kalau dia dah ada gigi, sebab dia suka sangat menggigit...sebiji perangai macam abng dia masa kecik2 dulu..pernah si abang tu gigit pipi mak sedara dia tengah tidor, meraung2 lah jawabnye... melekat bekas kat situ, kesian chikwa...huhu..

tapi xsabar jg sebenarnya menunggu gigi.qalisha keluar 2 batang, comel kan??...kalau baby, comel la cam gitu, tapi kalau orang dewasa...malu lah sikit...kuikuikui...

2 ulasan:

izan mama mia berkata...

salam ramadhan...anak tak demam ker nak tumbuh gigi??>>

mummy n cakes berkata...

panas jugak badan dia..xtinggi sangat la suhu...xmeragam lak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...