jom klik iklan menarik..

MENERIMA TEMPAHAN KEK & KUIH MUIH AREA KG BULOH, JERTIH, KG ANAK IKAN,JABI, BUKIT PELONG, PAK KANCIL, BUKIT PEPARI, SAUJANA DLL (SETIU/BESUT)

CALL : 011 29414190(AYU)


TEMPAHAN MESTI DIBUAT AWAL SEKURANG2 NYA 3 HARI SEBELUM BAGI KEK SIMPLE ..



^klik sini utk lihat album kek





Ahad, 29 Julai 2012

BAJU TEMPAHAN MANIK LAGI..

salam ramadhan semua...sekarang dah kurang rasa lapar macam mula2 berpuasa... hmm, k, nak masukkan gambar baju tempahan manik untuk raya 6t.. minggu lepas lg siap, tapi malas nak snap pic..hehe..biasanya, siapa2 yang pernah tempah jahit manik dengan saya, diorang akan tempah lagi next time, sebab saya akan pastikan hasil jahitan tu kemas dan manik susah nak tanggal..mana tak nye, saya akan matikan setiap kali jahitan manik tu..(angkat bakul sendiri nih).. tapi betullah, semua tu feedback dari pelanggan..so sesape yg nak tempah jhait manik dengan saya, boleh lah berbuat demikian.. (smileeeee)





4 ulasan:

masyi berkata...

lawa jahitan awk...done follow...

Layyinul Harir berkata...

kreatifnya..

ini anugerah Allah untuk akak!.=)

mummy n cakes berkata...

terima kasih, akak dah follow jg yer..

mummy n cakes berkata...

alhamdulillah...tu lah, kreatif cara biasa, maklumlah, akak xgi kursus mana2, belajar jahit sendiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...